Eskide kalan ben ile bugünkü ben arasında upuzun bir çizgi var.Bazen o eski halimi özlüyorum; hiçbir şeyi umursamadan, kaybetme korkusunu bilmeden yaşadığım günleri…Şimdi ise bazı şeylerden deliler gibi korkuyorum.Evlatlarıma bir şey olmasından, sevdiğim adamın canının yanmasından…Meğer insan böyle korkmaya başladığında gerçekten yaşıyormuş.Ben şimdi yaşadığımı anlıyorum..


















