γειαα!
μόλις έκανα rewatch ένα από τα αγαπημένα μου edits ever και παρατήρησα καλά το όνομα χρήστη, και. είναι δικό σου; (βλ. ποστ όπου ουρλιάζω συχνά για το πόσο τέλεια σπαρακτικό είναι)
αν ναι, ένα, έχεις απίστευτο ταλέντο!!! δύο, μου ράγισες την καρδιά (affectionate), και τρία, ευχαριστούμε για την υπηρεσία σου. 🌼🫡✌🏻🫶🏻🌈
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΠΙΑΣΑΤΕ 😭
καταρχας σ'ευχαριστώ πολύ!! 🥹 έχω κι άλλα φαντάσματα edits στο τικτοκ για όσους ενδιαφερόμενους ! προσθέτω κι εγώ όπως μπορώ το λιθαράκι μου στο κίνημα- στο fandom.
και μου έδωσες την ευκαιρια να μιλήσω για αυτό το edit που το χω μέσα στη καρδιά μου, κατά κύριο λόγο επειδή το λάτρεψε ο χάρης που είναι γλυκύτατος (κυκλοφορεί στο twitter αλίμονο μας) και η αγαπημένη αμαλία γιαννικου (που θα μου λείψει άπειρα)
bring me back στο νοεμβριο, τι μέρα ήταν αυτή 😭
ps αγαπώ τα φανφικς σου 💗💗💗









