Zomers weer op de kwekerij
De zomer is niet de beste tijd om planten in de tuin te zetten… Op de Kwekerij Flora voor Fauna waar we op natuurlijke wijze en zonder gif en kunstmest inheemse planten kweken zijn we druk om de planten in leven te houden. Dat is knap lastig omdat het warm, soms heel erg warm is en we alleen grondwater kunnen gebruiken om de planten van water te voorzien. Dat is niet altijd de beste keuze maar…














