Ik heb net nog eens door heel mijn Tumblr gescrold,
tot aan het allereerste bericht dat ik ooit schreef.
Verschillende teksten herinner ik me nog als de dag van gisteren,
bij sommigen heb ik geen flauw idee meer waar ze over gingen.
Maar wat ik wel weet is dat ik in de loop der tijd gegroeid ben als mens.
Ik ben nog steeds mijn weg aan het zoeken in het leven,
maar ik sta al verder dan ik bij mijn eerste post dacht dat ik zou raken.
Mijn Tumblr heeft vele emoties van mij gezien,
blij, boos, triest en angstig.
Liefde en verdriet kwamen aan bod,
en soms schreef ik gewoon omdat ik dacht: "anders word ik zot!'
Mijn Tumblr zal altijd mijn plaatsje blijven waar ik mijn emoties van het moment kan in gooien.
Waar het mij niets uitmaakt hoe veel mensen het zien.
Het is een soort dagboek van mezelf dat iedereen die het wil mag lezen.
Als iemand iets kan halen uit een van mij berichten dan is dat goed.
Is het gewoon een bericht geweest om van mijn eigen gedachten af te raken die in de weg zaten, dan is dat even goed.
En ja ook af en toe een berichtje reposten van iemand waar ik zelf moed uit haal hoort erbij voor mij.
Ik ga dus gewoon blijven verder doen zoals ik al 4 jaar bezig ben.
Bedankt aan de mensen die mij volgen dat ik hier gewoon alles mag neerzetten wat in mij opkomt!