Uzun zamandır yoktum özür dilemeliyim bu yüzden senden ama günlük hayat işte hangimizi yormuyor ki?
Eee nasılsın bakalım? Umarım iyisindir biliyor musun şuan öyle huzurluyum ki seninde böyle olmanı diliyorum. Eh kemerlerini bağla, kahveni al ve başlayalım o zaman:)))
Bugün günlük hayatamızdan konuşalım diyorum ama biliyorsun ben bir konuya asla bağlı kalamıyorum o yüzden karışık ilerlersek bana kızma 🪻
Hayatta atılan hevesle ama yanlış olan bazı adımlar insanı felakete sürükler sonu olur bu yüzden bir kere felakete sürüklenince hep tetikte olur insan.
Bir kere canı yanınca hep yanacak sanar ve her şeyden kaçar oysa bir gün fark eder ki "canımız yanmasın diye iyi şeylerden bile kaçıyoruz" ben buna konfor alanı diyorum bilirsin canı yanan felakete sürüklenen herkes er geç konfor alanı bulur bu rahat hissettirmez ama bildiğin için acıyı seversin o alanda. Konfor alanından günlük hayatımızın meyvesi için çıkmazsak o meyve küflenir, bizi zehirler.
Biliyorsun hayat yorucu ama yine biliyorsun ki biz hallederiz hep hallettik. Tek sorunumuz konfor alanı dışına çıkmaktan korkmamız çünkü çok yandı canın farkındayız bu kendini korumak için yapılan bir adım...
Er ya da geç bir gün çıkacağız canımızı yaksa da güneşi göreceğiz aya, geceye ışık veren Güneş'i. Yıldızların hepsine uzanıp bakacağız belki de bakmak isterken yağmura yakalanacağız ama bu sefer kaçmayacağız hayır hayatla kavga etmek yok çünkü zorluklar güçlendirir biliyorum genciz güçlenmeye değil mutlu olmaya ihtiyacımız var ama maalesef bu hayatta üzülmeden mutluluk yok bizim için güzel ruh biliyorsun.
Aslında bugün ölmek istedim dün de öyle, ondan önceki gün de. Bu aralar ölüm hemen yanımda gibi güzel ruh ama bi o kadar da uzak gibi. Hayat, yaşam güzel şeyler ama içinde barındırdığı acılar, pişmanlıklar, keşkeler ve neyseler insanı boğuyor bazen. Burada günlük hayat diyoruz ama her gün binlerce şey yaşıyoruz bu başkalarına korkunç gelse bile biz alışıyoruz güzel ruh anlıyorsun beni değil mi? Lütfen anla biz anlamazsak kim anlar bizi?
Saat 4:51... Neredeyse sabah 5 olacak hani şu klasik bir ses var sabah 5 diye başlıyor hayır onu söylemeyeceğim çünkü baksana yaşıyoruz! Nefes alıyoruz hissediyoruz güzel ruh hissediyoruz! Belki acıyı, belki huzuru, belki de nefreti ama hissediyoruz bu bize insan olmayı hayatla başa çıkmayı hayattan nefret etmeden arkadaş olmayı öğretiyor fark et hisset kendini, hayatı, bizi. Biz hissettikce yaşarız hislerimiz oldukça mutlu ve hayatta olacağız inan bana.
Bugünlük benden bu kadar uyuyacağım tabii kabuslar izin verirse ama inanıyorum bir gün hepimiz huzurla uyuyacağız ve o gün öldüğümüz gün olmayacak. Kendine o zamana kadar iyi bak güzel ruh kimse sana senden iyi bakamaz 🌸🌷
Ha unutmadannn bu gece şarkımız bu olsun;